Tuesday, February 10, 2009

5 febuari lepas 2009, malam tuh aku kena histeria..
teruk sakit badan aku wei...
aku xdpt nak update pic baru..
blakang aku sakit wei...
tp nak whut cm maner..seb baik hafiz latip ader..dye bdk skolah lame aku..
dye kate aku kena rasuk ngan 2 ekor hantu..
satu jantan..satu betina..
eee...mmg takut.. aku pun cm xcyer jer..yela,,,kite sndiri yang kena,, maner sedar kan.? mcm-macam benda merepek aku cakap..
tah paper la...badan aku smpai skarang sakit,,engat nak mintak cuti,,tp assgment bnyak la...ngan proposal kena tolak...eee tension giler wei...aku xbrape nak sehat nie..
aku takut sngat mlm tuh.. dga kadang2 cm bodo2 jer..tp dah kena kat aku..nak x nak cyer gak...
demam gak aku, tp aku just wat derk jer...hapiz pesan kata jgn la takut sngt..
la..mmg sume org leh ckp cmtuh..tp aku yang kena..tuhan jer yang tahu perasaan aku tau..
urmm ntah la..ikot korang la nak cyer ke x.?

3 comments:

  1. Serammm..

    anyway..
    Hafiz Latip? dak Selayang eh

    ReplyDelete
  2. bukan bdk selayang la...soryy corey

    ReplyDelete